Witam serdecznie!!!
Jestem na etapie kupna akwarium 375l. Chciałbym zamontować filtr fluval 405, CZY JEST WYSTARCZAJĄCY dla takiego akwarium??? Chciałbym mieć w nim bardzo czystą wodę.
Pozdrawiam!!!!!!!!!
Witam ponownie!!!!
wiec wsadzę do niego Fluval 405 i może 205 co o tym sądzisz???
A czy grzałka HT 300 z tetrateck jest dobra i czy jest wystarczająca to tego zbiornika???no i jakie oświetlenie czym mam się sugerować,w sklepie zooo doradzali ni juwela
jestem laikiem w tych sprawach,na początek chciałbym wymienić świetlówki w obudowie na jakieś dobre i przeciw glonom jeżeli są w ogóle takie??? no i coś na długie wieczory żeby buł fajny efekt,np.jakiś wulkan na allegro widziałem coś takiego.
Wielkie DZIĘKI
Może nie będzie tak źle i jakoś sobie poradzę,zresztą jest forum!!!
Do miesiąca powinienem mieć cały zestaw,w razie problemów będę pisał
POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!!!!
Imię: Marcin
Nazwisko: Olszewski Pomógł: 336 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 5386 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-15, 09:23
Mimo wszystko proponuję przed każdym zakupem zastanowić sie i sprawdzić 3x czy aby to na pewno to, o co chodziło. Nie mówiąc o wystroju, biotopie czy rybach... tu bym się 5x zastanowił.
Acha, zacznij od inwestycji w porządne testy.
_________________ Zawsze chętnie pomogę... na forum. Załóż nowy wątek!
Imię: Paweł Pomógł: 32 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Lut 2007 Posty: 823 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-02-15, 12:00
misiaczek652ss napisał/a:
Witam ponownie!!!!
wiec wsadzę do niego Fluval 405 i może 205 co o tym sądzisz???
A czy grzałka HT 300 z tetrateck jest dobra i czy jest wystarczająca to tego zbiornika???no i jakie oświetlenie czym mam się sugerować,w sklepie zooo doradzali ni juwela
i proszę jak zwykle zaczynamy od oświetlenia mimo wszystko pomawiam swoją prośbę o zamieszczenie planowanej obsady ryb i roślin wtedy możemy rozmawiać o oświetleniu
Imię: Marcin
Nazwisko: Olszewski Pomógł: 336 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 5386 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-15, 16:32